søndag den 9. august 2009

DERFOR elsker jeg mine venner...

Hvis man tager et tilfældigt kig i min sms-indbakke på de beskeder jeg ikke har slettet, så finder man følgende:

B: "Du ved godt, at de på endestationerne kører togene væk, ikk? Så hvis man glemmer at stå af, så ender man i midten af ingenting. Sådan kan man vælge at bruge 10 min. Det er kun hyggeligt at være låst inde i tog.

P: "Det eneste man mangler er en iskold bajer."

K: "Hvad svarer man til den her sms: "Halløjsa! Tak for i går:) Skal du i byen i aften? Jeg er freaky som en tigermis!""

B: "Jeg synger altid Morten Phillipsen fra mgp. Højt og skingert. Nu er jeg pisse bagstiv og på vej på job. Og jeg mener immervæk så bagstiv at det ér en kamp at gå."

B: "Du er mit største idol!"

Mor: "Ok. Vi får køerne ude med os i dag." ... "Harald sætter nogen af hans lige udenfor vores dør."

A: "Tage toget? But why?"

F: "Hvorfor kender 16-årige ikke Dizzy?"

K: "du dåm"

A: "Jeg har lige set ham du er vild med på Valby Station."

B: "Oh oh.. Mikkel har tørretumblet min gymnastikdragt."

B: "Bemærk at i kører forbi store klit."

B: "I må godt gå derind og knalde.... Sex er alligevel overvurderet."


... Who needs TV, når man har mine venner??
I <3 U

1 kommentar:

pelc sagde ...

Skal jeg tage det personligt at 6 af kommentarene er mine?

<3 Love U 2.