torsdag den 8. april 2010

What goes around, comes around... Yeah, right!

Jeg har brug for kærlighed og ros og meget af det. Alt hvad jeg får er hundelort på skoene, en cykel, der går i smadder og en nøgle, der på mystisk vis forsvinder. Og jeg som gik og troede på karma...

Jeg som gik og troede, at når jeg var god ved verden, så var verden god ved mig. "What goes around comes around". Glem det! Det er lige meget om du giver alle kram og kærlighed og komplimenter og ros og hjælp og gaver og massage - det kommer IKKE igen! Ingen er så sød ved dig, som du er ved dem. Den lektie lærte jeg om og om igen som barn, hvor jeg troede, at man skulle være sød ved andre børn og god i skolen (naive idiot!), og universet mener åbenbart, det er på tiden med en opfrisker.

Ikke for at citere Nik og Jay, men jeg gi'r al min kælighed og får så lidt igen, jeg gi'r al min tid og får så lidt igen, jeg gi'r alt jeg har og får så lidt igen, jeg kan ikke mere nu!

1 kommentar:

pelc sagde ...

Hey!!! Op med humøret. Jeg vil godt give dig kærlighed. Kom til valby og lig i ske mellem mine bryster.